2014年8月1日星期五

Wifff her. ♥


#nowplaying 陳奕迅-十年



Dating day with my bitch Ms.Wen
but Actually we just was comparing our camera the whole day haha
ZR1000 vs a5000

她一直投訴我的相機拍出來的有朦朧感 我說那是“朦朧美”
我覺得她的相機拍出來太暗 她就翻白眼哈哈


By using my camera .


By using hers .


I don't like "LaMian" in Dragon-I , but their "XiaoRongBao" is really perfect hehe


/ Skip .



:)
Totally look fat in this dress , haih bad choice .

不錯吧哈哈

Shop Time !




/ Skip .

#nowplaying A-Lin -換季




我真的沒有看過這樣瘋狂不顧後果的朋友
竟然在下午三點突然說要去Feringgi 還要我陪她瘋 really sick .



So... Our next station : Batu Feringgi









sorry for this Haha




act emo HAHA
xoxo


我們都很不明智地在那天穿"wawaxie" 所以最後花了30分鐘排隊用廁所哈哈
chao suck haha



So we decide have a rest in Mcd hehe


BUT WHY YOU CAN DRINK MC-FLOAT WHEN I JUST DRINKING HOT MILO ?!!







- End of the day . -


雖然那天真的好累 搞到十點多到家
但真的好充實
把你要去的兩個地方 同時都去了
我這個姐妹應該算是仁至義盡了吧哈哈哈
請你快點考車讓我當你的passanger 讓我們出街不停

Hao ba , that's all . :)




E N J O Y .  

没有评论:

发表评论